Nieuw telefoonnummer - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Sascha Winkel - WaarBenJij.nu Nieuw telefoonnummer - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Sascha Winkel - WaarBenJij.nu

Nieuw telefoonnummer

Door: Sascha

Blijf op de hoogte en volg Sascha

12 Februari 2006 | Oostenrijk, Wenen

Hey allemaal,

Tijdens mijn stage in Oostenrijk ben ik op het volgende nummer bereikbaar: 0043 (0)676 7852107

Vandaag heb ik met een paar collega´s in het Hilton kennisgemaakt en iedereen is heel erg aardig. Morgen ga ik echt beginnen. Mijn stageplan ziet er leuk en afwisselend uit: housekeeping, trainingen, executive lounge, guest service center, night audit, front office.

Groetjes

Sascha

  • 12 Februari 2006 - 17:00

    Lars:

    Hey Sascha,

    Jammer van het Bristol maar verder klinkt het Hilton toch ook erg goed.. En die sneeuw daar wen je wel aan, er gaat toch niks boven sneeuw??:) Je zult helaas wel moeten afkicken van Lagakari maar je hebt vast genoeg te doen. Veel succes en geniet ervan!

    Groeten,
    Lars

  • 12 Februari 2006 - 18:28

    Kat:

    Hey Sas,
    Geniet, geniet; sneeuw is leuk, zeker leuker dan die natte zooi, die vandaag hier in Maastricht naar beneden komt.
    Veel succes met je eerste stage daagjes. liefs Kat

  • 14 Februari 2006 - 09:39

    Sylvia:

    Hé meid!
    Je stageplan ziet er goed uit. Is alles toch nog goedgekomen! Veel succes met de eerste dagen.
    Liefs

  • 14 Februari 2006 - 16:10

    An En Ingrid:

    Hoi sascha, ik zit hier samen met An achter haar super mooie laptop. Heel onwennig,maar het werkt wel goed. We hebben genoten van jou verhaaltjes.Zie je ook vogels in Wenen? An is benieuwd naar de temperatuur.

  • 14 Februari 2006 - 19:03

    Peetje:

    Hey
    De vorige keer kreeg ik een bericht dat je iets nieuws geplaatst had op de site, nu niet, maar dacht zal hem voor de zekerheid eens checken :-) Klinkt goed allemaal, hopelijk gaat het je bevallen. Je houdt ons op de hoogte he! Morgen ga ik lekker naar Amsterdam met bart, eerst naar Artis :-D en dan de stad zelf in. Lekker een hapje eten en dan rondneuzen daar. Ik laat je nog wel weten hoe het is geweest.
    Owww ben vandaag ook op sollicitatiegesprek geweest bij de thuiszorg voor de zorgcentrale. Ze weten zelf niet eens hoe en wat allemaal, maar ik krijg volgende week donderdag bericht. Ik hoop het maar en zie allemaal wel hoe het gaat lopen, maar ook daar hou ik je wel op de hoogte van. Nu ga ik lekker een glaasje champagne drinken. Die hadden we zomaar gehaald... en een beetje voor valentijn... nou dikke (K)

  • 14 Februari 2006 - 19:05

    Peet:

    Ps je moet natuurlijk ook wel veel foto's maken he!:-D xxx

  • 14 Februari 2006 - 20:10

    Willo:

    hee sas!!! hoe zijn je eerste dagjes échte stage geweest?! ben erg benieuwd!!!

    mis het wel hoor, al twee weken geen sas over de vloer!!!!

    GENIET!!

    liefs :)

  • 14 Februari 2006 - 20:21

    Annick:

    Hey Sascha
    Leuk dat je al zoveel hebt gezien! Hoe bevallen de eerste paar daagjes in het hotel? Ben echt steeds meer beniewd hoe Wenen er echt uit ziet en het plannetje om een keer langs te komen bestaat nog steeds.... moet alleen nog even uitgevoerd worden. Nog heel veel succes en plezier tijdens je stage, geniet van je tijd in Wenen!
    Liefs Annick

  • 15 Februari 2006 - 16:13

    Mirthe:

    He Sas,

    Je hebt er!! Super! Ik wens je heel veel plezier, maar krijg al lezend het idee dat het je wel gaat bevallen daar he!
    Jammer van vertraging tijdens je reis, maja je bent er iig veilig aangekomen. Ik hou je nogsteeds in de gaten en ben benieuwd naar je verhalen :)
    Kus, Mirthe

  • 15 Februari 2006 - 16:14

    Mirthe:

    (je BENT er natuurlijk he :P)

  • 15 Februari 2006 - 22:05

    Franka:

    Hey Sascha,
    Mooi dat je eerste dagen zo goed bevallen zijn. Er zitten hier bij mij 6 Oostenrijkers in de Staff Residence (je houdt daar niks meer over;-)) en volgens hen is het Hilton net zo goed als het Bristol, dus maak er wat van!!!
    Xx Franka

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Wenen

Sascha

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 18164

Voorgaande reizen:

07 Juni 2013 - 23 Juli 2013

China 2013

07 Oktober 2009 - 24 December 2009

Vrijwilligerswerk Beijing

01 Februari 2006 - 29 Juni 2006

Stage Hilton Vienna

01 Juli 2002 - 29 Juni 2003

International Youth Exchange

Landen bezocht: