Hilton Vienna - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Sascha Winkel - WaarBenJij.nu Hilton Vienna - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Sascha Winkel - WaarBenJij.nu

Hilton Vienna

Door: Sascha

Blijf op de hoogte en volg Sascha

30 Januari 2006 | Nederland, Maastricht

Hallo allemaal,

Goed nieuws: ik ben aangenomen bij het Hilton Vienna in Wenen! Het is een heel groot en modern hotel middenin het centrum van Wenen vlakbij het stadspark.
Het is gelukkig allemaal heel snel gegaan. Afgelopen maandag werd ik gebeld door de personeelschef van de drie Hilton hotels en woensdag had ik mijn sollicitatiegesprek. Het was best moeilijk maar met mijn half nederlandse duits heb ik het er blijkbaar goed vanaf gebracht. Het is ook een RD stage (Rooms Division: receptie, housekeeping, help desk, executive lounge etc.) maar de exacte inhoud weet ik nog niet precies.
Goed, het is geen Hotel Bristol maar het is in ieder geval Wenen! Wel jammer dat het iets minder mooi op mijn CV staat.
Zaterdag heb ik al mijn spullen weer naar Poortvliet verhuist en ik ben alvast maar een beetje begonnen met het inpakken van mijn koffer. Vandaag over twee weken sta ik in het Hilton. Spannend!!

Groetjes,
Sascha

  • 01 Februari 2006 - 11:29

    Martine:

    Hoi Sascha,
    Jammer dat we vanavond niet meer met de secretarissen kunnen eten, maar dan doen we dat wel weer als je uit Wenen komt. Of natuurlijk ín Wenen :-) Heel veel succes alvast & maak er wat moois van!
    Liefs Martine

  • 01 Februari 2006 - 12:40

    Mirthe:

    He Sascha,

    Wat goed dat je nu wel in elk geval naar Wenen kan (zover ik begrijp dus dat dan toch?)gaan stage lopen! Het reizen zit blijkbaar toch echt in het bloed he! Ik ga over 2 weken ook een wereldreis maken, helemaal naar t brabantse Den Bosch! ;-)
    In elk geval kei veel succes en ik kijk zo nu en dan op je site om te kijken wat je allemaal beleeft daar!
    xxx Mirthe

  • 08 Februari 2006 - 02:54

    Franka:

    Hey Sascha!!
    Thanx voor je berichtje op mijn site, ben daardoor eens gaan zoeken naar jouw site en kom zo nu hier terecht. Ik heb zo ook je verhaal gevonden over hotel Bristol, echt balen zeg:-( Ik hoop dat je in het Hilton ook een leuke en leerzame tijd gaat krijgen, maar dat zal wel goed komen!! Heel veel succes en veel plezier!!
    Xx Franka

  • 10 Februari 2006 - 11:54

    Willo:

    joehoe! leef je nog?!
    uit e i n d e l i j k goed aangekomen in vienna?

    cantus gisteren was dolle pret. ben benieuwd hoe het is met jou!

    liefs, wil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maastricht

Sascha

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 18162

Voorgaande reizen:

07 Juni 2013 - 23 Juli 2013

China 2013

07 Oktober 2009 - 24 December 2009

Vrijwilligerswerk Beijing

01 Februari 2006 - 29 Juni 2006

Stage Hilton Vienna

01 Juli 2002 - 29 Juni 2003

International Youth Exchange

Landen bezocht: