Beijing III - Reisverslag uit Beijing, China van Sascha Winkel - WaarBenJij.nu Beijing III - Reisverslag uit Beijing, China van Sascha Winkel - WaarBenJij.nu

Beijing III

Door: Sascha

Blijf op de hoogte en volg Sascha

15 November 2009 | China, Beijing

Even een kort berichtje uit Beijing, inclusief nieuwe foto's en een video.

De tijd vliegt! Het wonen en werken in Beijing gaat al een klein beetje normaal aanvoelen. Het zal best raar zijn om donderdag iedereen gedag te zeggen op mijn werk. Stiekem ben ik me toch aan de trainees gaan hechten. Het enige wat ik niet ga missen is de kou. Het heeft afgelopen week drie dagen gesneeuwd en het vriest iedere nacht. Ik heb mijn zeiljas gepimpt tot ski-outfit, inclusief hele charmante UGGs. Die dingen zijn echt lelijk, maar ik heb nu tenminste geen koude voeten meer!

Maandag is Marleen - meisje uit Nederland die stage loopt bij China Inside - aangekomen in Beijing. Vrijdag is ze een dagje meegegaan naar Huiling en hebben we samen met de trainees gedanst op K3. Het resultaat kan je bij de video's zien! Verder heb ik deze week in Huiling kerstkaarten gemaakt, Engelse les gegeven, rondleidingen aan toeristen gegeven en vooral veel lol met de trainees gehad. In het weekend weer veel leuke dingen gedaan. Gisteren heb ik samen met Marleen en Monique een grote antiekmarkt bezocht en 's middags zijn we naar het Olympisch Stadion Birds Nest gegaan. Vandaag hebben we het zomerpaleis bezocht en vanavond ga ik eens bedenken wat ik komende dagen nog wil doen. Vrijdag vertrekken Marleen en ik namelijk al naar Pingyao en volgende week maandag vlieg ik van Taiyuen naar Shenzhen. Ongelooflijk dat ik over minder dan tien dagen al in Nieuw Zeeland ben!

Liefs,
Sascha

  • 15 November 2009 - 11:25

    Linda:

    Hahahahaha! Sas, die video!!! :D:D:D:D

  • 15 November 2009 - 11:32

    Lot:

    hey sas! wat leuk allemaal! heel veel plezier in nieuw zeeland!

  • 15 November 2009 - 18:26

    Bram En Maud:

    Hoi Sas, Wij vinden het filmpje hartstikke grappig. Wij vinden zeker dat ze erg hun best doen, en ze kunnen het echt al goed. En jij ook!! Jij staat ook leuk op de foto's.
    Kus Bram
    Maud X

  • 15 November 2009 - 19:04

    Sas:

    Wat een super leuke foto's! Jammer dat je moet stoppen, maar op reis naar Nieuw Zeeland is ook super tof!
    Groetjes, Sandra

  • 16 November 2009 - 07:33

    Anika:

    Veel plezier de laatste daagjes in China! Het ziet er enorm gezellig uit, dat gaat vast lukken! XX

  • 16 November 2009 - 07:37

    Anika:

    Whoehahaaa ik lig in een deuk van die video! Echt hilarisch!

  • 16 November 2009 - 09:43

    Sascha:

    En dit is nog maar de eerste minuut van het dansje.. heb de rest nog op video staan, maar die krijg ik er niet opgezet.

  • 16 November 2009 - 10:30

    Joeke:

    leuke foto's, zoals je tante zegt, je staat er echt leuk op :) nog even genieten en dan naar new zeeland whoehoehoe
    kus!!

  • 16 November 2009 - 10:32

    Emmy:

    Dat dansen gaat je goed af ;)! Nog even genieten van het prachtige china en dan op naar Nieuw Zeeland! X

  • 16 November 2009 - 10:40

    Mandy:

    Wat heerlijk om je op de foto's/film te zien genieten. Ik wens je alvast heel veel plezier op je reis naar Nieuw Zeeland. x Mandy

  • 17 November 2009 - 07:12

    Peet:

    Hey Sas, ja de tijd gaat echt veel te snel, doe nog gauw wat je kan, dat je dat in ieder geval niet mist, maar kijk vooral ook uit naar je terugkomst in nieuw-zeeland!
    Foto's zijn weer leuk, maar video kan ik nog niet bekijken moet ook weer naar het werk!
    Ik sms je van de week nog ff.
    Kus Peet

  • 17 November 2009 - 07:58

    Anke:

    He Sascha!

    Dat Birds Nest ziet er echt gaaf uit zeg! Dat zal wel indrukwekkend geweest zijn. Ik herken je jas! Succes met de koude! En inderdaad, de overgang naar Nieuw-Zeeland zal wel even een klein cultuurshockje opleveren waarschijnlijk. Veel plezier!

  • 19 November 2009 - 18:43

    Sascha:

    Ha Sascha!

    Leuk om je verhalen te lezen en je foto's te zien!
    Geniet nog van de laatste dagen in China en dan op naar Nieuw-Zeeland! Bedankt voor je kaartje (ook bedankje aan je trainees om het te maken ;-)! Erg leuk! Nog veel plezier,

    Liefs Annick

  • 21 November 2009 - 16:37

    Jap:

    Hi Sascha,
    Geniet nog even van je laatste dagen in China en veel plezier in the land beyond your dreams... New Zealand

    Greetzz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Beijing

Vrijwilligerswerk Beijing

Recente Reisverslagen:

20 December 2009

Zuidereiland

06 December 2009

Noordereiland

24 November 2009

Pingyao

15 November 2009

Beijing III

08 November 2009

Xi'An
Sascha

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 18153

Voorgaande reizen:

07 Juni 2013 - 23 Juli 2013

China 2013

07 Oktober 2009 - 24 December 2009

Vrijwilligerswerk Beijing

01 Februari 2006 - 29 Juni 2006

Stage Hilton Vienna

01 Juli 2002 - 29 Juni 2003

International Youth Exchange

Landen bezocht: