Studiereis China - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Sascha Winkel - WaarBenJij.nu Studiereis China - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Sascha Winkel - WaarBenJij.nu

Studiereis China

Door: Sascha

Blijf op de hoogte en volg Sascha

27 Juni 2013 | Nederland, Utrecht

English version below

Lieve mensen,

Even snel een berichtje tussendoor! Ik zit achterin een collegezaal en heb weer even toegang tot internet.

Inmiddels zijn we met de groep in Chengdu en ligt de hectiek van Shanghai achter ons. De groep is gezellig en behoorlijk close. De organisatie in Shanghai, verkeersdrukte en lange afstanden hebben wat stress opgeleverd, maar ik kan in elk geval de competentie 'leidinggeven aan Chinezen op mijn CV schrijven' :-)! Hoogtepunt voor mij was het bezoek aan DSM in Nanjing waar we met de hogesnelheidstrein heen gegaan zijn. Dieptepunt was een rit van 7 uur in de bus, maar dat leverde dan wel een groepsgevoel op. In Chengdu zijn we heel hartelijk ontvangen en is de organisatie beter. Nu heb ik ook meer tijd om van de reis te genieten en me te verbazen over China.

Zaterdag komt Vincent aan en op zondag kan onze vakantie samen beginnen. Ik kijk ernaar uit! Hopelijk heb ik dan ook tijd om een langer bericht te schrijven.

Liefs,
Sascha

--------

Dear all,

Just a quick message in English! At the moment, I am in Chengdu with the group of MBA in Business & IT students.

Since Tuesday, we have been in Chengdu (in the middle of China) and we have left the chaos of Shanghai. Bad organisation, traffic jams and long distances in Shanghai have caused some stress, but at least I can write the competence 'managing Chinese' on my CV now! Highlight so far was going by bullet train to DSM in Nanjing. In Chengdu we have been welcomed warmly and now I can better enjoy my stay in China.

On Saturday, Vincent will arrive and on Sunday my holidays in China start! Hopefully I will have a bit more time to write a longer message next week.

Best regards,
Sascha

  • 27 Juni 2013 - 11:40

    Silvia Heijnen:

    Ha Sasha,

    Gelukkig weer wat van je gehoord.
    Ik ben benieuwd naar je/jullie verhalen en wens je veel plezier, samen met Vincent, in China.

    Groet,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Sascha

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 18133

Voorgaande reizen:

07 Juni 2013 - 23 Juli 2013

China 2013

07 Oktober 2009 - 24 December 2009

Vrijwilligerswerk Beijing

01 Februari 2006 - 29 Juni 2006

Stage Hilton Vienna

01 Juli 2002 - 29 Juni 2003

International Youth Exchange

Landen bezocht: