Que sera, sera - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Sascha Winkel - WaarBenJij.nu Que sera, sera - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Sascha Winkel - WaarBenJij.nu

Que sera, sera

Door: Sascha

Blijf op de hoogte en volg Sascha

20 Januari 2006 | Nederland, Maastricht

Lieve mensen,

Ik heb echt een ontzettend bizarre week achter de rug. Het begon allemaal afgelopen zondag toen ik weer in de trein naar Maastricht zat en erachter kwam dat ik mijn mobiele telefoon in de auto had laten liggen. Terug naar huis gaan kon niet meer want ik had maandag ochtend alweer vroeg les. Dinsdag stond ook mijn band nog plat en moest ik in de stromende regen naar huis lopen. Dit beloofde weer een fantastische week te worden...

Afgelopen woensdag zat ik rond een uur of vijf met mijn moeder op msn en die had mijn voicemail afgeluisterd. Frau Arnold van Hotel Bristol had gebeld en de boodschap luidde: "Ik vind het heel erg voor je maar omdat we alleen stagaires in september hebben en geen budget meer hebben, gaat jullie stage niet door." Ik zat dus met open mond voor de computer! Het contract was al ondertekend, vliegticket geboekt en ik had net die dag een kamer geregeld. Het was echt een schok! Twee dagen van woede, teleurstelling, boosheid en vooral onzekerheid volgden. Helemaal omdat ik wist dat de hotels die 'over' waren niet eens in de richting van het Bristol komen. Hotel Bristol is gewoon één van de beste/mooiste hotels van Europa.

Gelukkig heb ik vanmiddag bericht gehad dat ik deze week een sollicitatie gesprek met één van de drie Hilton hotels heb in Wenen. Er is dus nog hoop! Ik ben er niet helemaal blij mee maar het is gewoon niet anders. Ik hou jullie op de hoogte!!

Liefs,
Sascha

  • 20 Januari 2006 - 19:35

    Jans:

    Sjonge, van zulke berichten word je zeker niet vrolijk! Gelukkig weet ik dat jij -sassiebal- een gigantische doorzetster bent...kop op meissie..!!Tsjakka! :) Liefs Jans

  • 21 Januari 2006 - 20:11

    M&m:

    hey echt shit / weet je al iets meer, kunnen toch niet zomaar afbellen? als er iets is bellen he!!! xjes (3, haha)

  • 22 Januari 2006 - 18:39

    Annick:

    Hoi Sascha,
    Wat een weekje :-( Hopelijk komt het toch goed met het Hilton hotel, maar het is wel heel erg jammer! Succes met het sollicitatiegesprek en ik zie je a.s. donderdag!
    Liefs Annick

  • 24 Januari 2006 - 10:03

    Petra:

    Hoi meis, wat een gedoe allemaal voor je zeg! Heb je er al iets van gehoord? dat er al iets voor je is geregeld, want het is toch al bijna? succes we horen het toch wel he!? kus peet

  • 24 Januari 2006 - 13:50

    Joyce:

    Hey Sassie!
    Nou lees ik eindelijk het einde van het verhaal. Ik had het van je ma gehoord....echt verrot. Ben je net helemaal in de mood om te gaan, krijg je dit.
    Hoop dat dat andere hotel doorgaat, moet wel toch!

    Succes ermee hoor!
    x joyce

  • 26 Januari 2006 - 17:14

    Sylvia:

    Hey meid, nou gelukkig kan je toch nog naar Wenen. Mss niet het hotel wat je wou, maar jou kennende gaat het helemaal goed komen.
    Heel veel plezier en suc6. Ik hou je op de hoogte vanuit maleisië
    Kus

  • 27 Januari 2006 - 16:24

    Marloes:

    HeY Sas,wat balen zeg!!!Ik hoop echt voor je dat het Hilton doorgaat, aangezien je alles al geboekt en geregeld hebt. Weet zeker dat het met jou helemaal goed gaat komen! Heel veel succes met het sollicitatiegesprek, gaat je lukken. Ik ga misschien in sept.2007 de Mount Everest beklimmen, mijn ticket wordt betaald. Ga je mee? Zie je volgende week. Hebben zoveel bij te kletsen.
    Liefs Marloes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maastricht

Sascha

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 18140

Voorgaande reizen:

07 Juni 2013 - 23 Juli 2013

China 2013

07 Oktober 2009 - 24 December 2009

Vrijwilligerswerk Beijing

01 Februari 2006 - 29 Juni 2006

Stage Hilton Vienna

01 Juli 2002 - 29 Juni 2003

International Youth Exchange

Landen bezocht: