Hotel Bristol - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Sascha Winkel - WaarBenJij.nu Hotel Bristol - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Sascha Winkel - WaarBenJij.nu

Hotel Bristol

Door: Sascha

Blijf op de hoogte en volg Sascha

04 December 2005 | Nederland, Maastricht

Lieve mensen,

Ik heb afgelopen week mijn stagecontract getekend voor Hotel Bristol***** in Wenen!
Op 13 februari ga ik daar voor 5 maanden werken in de housekeeping en receptie. Ik hoop jullie via deze site een beetje op de hoogte te houden van alles wat ik in Wenen beleef!
Aangezien niet iedereen even goed engels kan heb ik besloten om zowel een engelstalig dagboek als een nederlands dagboek bij te gaan houden.

Groetjes Sascha

www.westin.com/bristol

  • 04 December 2005 - 15:06

    Mascha:

    Heej Sas!

    We wisselen elkaar wel mooi af he met naar het buitenland gaan. Dus deze keer ben ik aan de beurt om jouw site te volgen :) Ik ben benieuwd hoe je het gaan hebben!

    xxx Mas

  • 04 December 2005 - 15:34

    Lot:

    heej meis! woow 5 sterren, dat heb je goed geregeld! leuke foto trouwens! ik zie je woensdag weer xx

  • 05 December 2005 - 10:14

    Nicole:

    Leuk!Ik zie je vrijdag.X

  • 05 December 2005 - 21:59

    M&m:

    lachen joh, je site. leuk dat we zo kunnen mailen haha. Mooie fot btw. Tot snel! kuz

  • 06 December 2005 - 11:21

    Joycey:

    Ha die Sas! Beter hoor, weer 'ff' lekker naar het buitenland. Is weer een tijdje geleden he! Het zal je zeker allemaal prima afgaan. Alvast succes en tot vrijdag!
    xx joyce

  • 06 December 2005 - 12:20

    Peetje:

    Nee niet weer weg! snif snif,
    Ik zit er nu al aan te denken om te plannen wanneer ik langs kom op visite! :-) Hey heb je net ook een mailtje terug gestuurd op je birthday invitation, dus die ook maar ff checken.
    doei doei. xxx

  • 06 December 2005 - 17:34

    Marloes:

    Hey Sas,
    Super gaaf joh!!! De tijd gaat snel he, nu begint jou stage er ook al aan te komen. Wanneer vertrek je precie naar Wenen? Ik vlieg de 3de terug, hoop dat we nog iets af kunnen spreken. Dikke kus Marloes

  • 26 December 2005 - 22:54

    Peetje:

    Kei gaaf hotel om te zien! Blijf je daar dan ook slapen of heb je een andere verblijfsplaats? Hey we moeten snel weer eens afspreken of ff bellen, misschien leuk om datum te prikken dat ik dan langs kom of jij een keer kom kijken in Breda! dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maastricht

Sascha

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 18149

Voorgaande reizen:

07 Juni 2013 - 23 Juli 2013

China 2013

07 Oktober 2009 - 24 December 2009

Vrijwilligerswerk Beijing

01 Februari 2006 - 29 Juni 2006

Stage Hilton Vienna

01 Juli 2002 - 29 Juni 2003

International Youth Exchange

Landen bezocht: